Concurs concurs

Te uiti si vezi peste tot concurs peste concurs, azi am gasit unul. Da normal este unul de deserturi, de ce va spun despre el? poate pentru ca-mi plac si pentru ca as dori sa ma inspir si sa invat din ceea ce stiu ceilalti.

Concursul este „Indulceste-ne” si il gasiti  aici la  sectiunea de jocuri si concursuri al portalului culinar.ro

Poate ceea ce mi-a atras atentia sunt premiile, eu  personal am cumparat de la ei si sunt de o calitate superioara.

Participati la concurs si bafta, cred ca si eu am sa pregatesc un desert bun in weekend si am sa particip.

Ne vedem

Lasă un răspuns

