Retete „made in” Italia

Tot ma gadeam ce sa gatesc azi, mi-a venit o idee de ceva paste, hmm, sau poate altceva, poate ceva mai interesant, de ce nu? Ca doar incercam sa diversificam mesele zi de zi (numai incercam), ei si am gasit in site interesant sau e blog (sau ambele :))  cu Italian Food, si a aparut si un retete interesanta: Gnochi , si e pas cu pas, wow ce fain.

Mai navigand asa prin site-rurile romanesti, si cum sunt si fan culinar.ro, am gasit si la ei o serie de retete culinare italiene de am gasit o multitudine de retete si am gasit un: Gnocchi cu legume minunat, va invit sa il incercati.

Lasă un răspuns

