Fan retete Anna Olson

Aseara m-am pus si eu in fata televizorului in ideea de-a ma uita la un film. Desigur ca legile lui Murphy m-au urmarit si nu am gasit niciun film care sa ma capteze ci doar reluari. Butonand am ajuns pe Euforia Tv unde spre marea mea bucurie am prins emisiunea Annei Olson Fresh-traducere in romana Ceva gustos- si ghici ce prepara?

O crema tiramisu delicioasa asezata in straturi intr-un pahar de sticla.

Arata bestial.

Ma gandeam eu cum as putea sa fac un tort tiramisu care sa imi placa si mie, pentru ca din pacate fierea mea reactioneaza la astfel de bunatati si uite ca navigand pe internet am gasit un  tort tiramisu cu lamaie

Ma gandesc sa il incerc de Florii. Tineti-mi pumnii 🙂


Lasă un răspuns

