La un pahar de socata

„Vine, vine primavara
Se asterne-n toata tara….
Un pahar de suc as bea
Si cu soc l-as combina”
Mnah nu a iesit foarte buna rima..
Dar ideea sper ca ati inteles-o 🙂 A venit anul trecut o prietena la mine si mi-a adus o sticla de 1 litru cu socata facuta de mama ei. Un deliciu…extraordinar de buna.
Nu am incercat sa fac..cred ca imi ia destul de mult timp. Insa am mai cautat si alte retete pentru homemade juice si am gasit o groaza de retete pe http://www.taste.com
Am salvat imaginea de pe taste.com care pe mine ma determina sa incerc reteta si o atasez aici

Simt miros de primavara….

Lasă un răspuns

