Daca nu stiati pasarea da lapte

Is glumeata rau azi, v-ati prins? 🙂
Desigur ca nu e vorba de niciun miracol. Nu exista nicio pasare care sa faca lapte dar eu stiu din batrani ca exista lapte de pasare. Ce ziceti de asta?
Eu una l-am descoperit in timpuri grele. Fiind copil ma raceam foarte des si mama a gasit leac pentru raceala mea: laptele de pasare.
Reteta este simpla. Va trebuie: lapte, oua si miere.
Mie personal imi place foarte mult. Este foarte bun in cazuri de raceala si mai ales daca sunteti ragusiti.
Arata cam asa:

Am gasit o reteta deosebita si pe http://www.epicurious.com. O puteti gasi aici

Si ca sa va ispitesc si mai mult va atasez si fotografia cu praji:

1 comentariu (+add yours?)

  1. luna
    Apr 19, 2010 @ 14:46:39

    Vai, eu iubesc laptele de pasare, as putea sa mananc pana m-as umfla cat o balena si si atunci mi-ar fi pofta in continuare de el 🙂

    Mi-ai dat o idee buna 😛 cred ca stiu ce pregatesc zilele astea

    Răspunde

Lasă un răspuns

