Cum sa coacem fara sa ne „ardem”

De cele mai multe ori devin suparata cand ma pun sa fac ceva dulce si din cauza a X motive nicidecum nu-mi iese reteta ca in imagine. Asa ca mi-am pus intrebarea? Nu este de vina de fapt reteta pentru ca nu ofera sfaturi utile?
O persoana draga inimii mele mi-a spus ca trebuie sa ai „fler” si sa dibuiesti ce trebuie sa faci ca sa iti iese reteta ca in imagine. Hmmm….. eu nu prea cred, mi-am zis in gand 🙂
Desigur ca nu m-am limitat aici si am gasit info foarte utile pentru gatit. Inspiratia mea este www.epicurious.com
Poate va ajuta si pe voi!

Lasă un răspuns

