Fructele sunt pline de vitamine

Nu-s o mare amatoare de fructe, insa am si eu unele zile cand pot sa mananc doar fructe. Se spune ca atunci cand simti nevoia sa mananci fructe inseamna ca ai lipsa de vitamine in organism. Nu stiu cat este de adevarat dar stiu ca mie una imi plac atat crude cat si gatite.

Am si o baza de retete cu fructe pe care vreau sa le incerc. Au aparut si capsunile…dar pretul lor inca este piperat.. deci nu ma ating de ele 🙂

Va propun: Tarta cu capsuni, tarta cu mere, Tort de mere coapte, compot de mere.

Compotul de mere mi-a facut o pofta. Doamna care l-a facut este geniala

Imagine pentru reteta de compot si o alta reteta de pe taste.com

Lasă un răspuns

