Supe si ciorbe

Eu am fost invatata ca ciorba este acra iar supa nu. Ei bine o prietena de-a mea denumeste supa si ceea ce numesc eu ciorba. Pentru ea nu exista o diferenta. Am ajuns la concluzia asta incepand de la o discutie culinara.
Tema? 🙂 Cum se face ciorba radauteana? De ce se numeste ciorba radauteana, s.a.m.d.
Desigur ca informatiile nu le-am aflat uitandu-ne una la alta 🙂 Am inceput sa caut pe internet. Si am gasit pe langa reteta si informatiile pentru intrebarile noastre.
Mare, mare descoperire…ia uita-ti aici ce ciorba radauteana a facut doamna.
Concluzia mea? Ciorba radauteana este un bun inlcouitor a ciorbei de burta 🙂
Pofta buna!!!

Lasă un răspuns

