Cele mai bune retete cu cartofi

Nu stiu care dintre voi nu gateste cu cartofi dar eu cred ca acest aliment este de baza in mancarea romaneasca.

Si uite asa va impartases retetele pe care eu le repet de foarte multe ori in bucataria mea pentru ca fac furori.  In primul si primul rand nu lipsesc la nicio friptura Cartofi la cuptor si daca nu e friptura atunci e Salata de cartofi. Si daca chiar nu am cartofi prin casa, atunci am ciuperci si fac Ciuperci la cuptor

Pofta buna ca doar vine weekendul si trebuie sa gatiti ceva usor pentru cei dragi voua 🙂

Lasă un răspuns

