Cremele pentru prajituri, o adevarata provocare

Uneori, cand am chef de bucatarit, citesc diferite retete de prajituri sau torturi si uit de teama mea, de genul: „Vai daca aceasta crema nu o sa mi se lege?”.  Sa nu imi ziceti ca voi nu ati trecut prin spaima cremelor, mai exact prin acea acea stare de va apuca toate transpiratiile…:) Eu am trecut si au fost experiente care mi-au folosit. De exemplu am facut o reteta de prajitura cu banane si crema de ciocolata. Nu stiu ce s-a intamplat dar mi s-a taiat crema…cu toate ca am urmat indicatiile. Colac peste pupaza cand am terminat de facut crema observ ca mi-a iesit prea multa…atat de multa incat blatul nu facea fata :))

In fine, tot raul a fost spre bine….pentru ca acum totul este ok…Ma descurc, imi iese orice crema pentru prajituri si pot sa imi dau seama cand cantitatile sunt corecte.

Si crema pentru amandinele de mai jos au iesit excelente.

 

Lasă un răspuns

